Vergelijk Sim Only

Vergelijk de goedkoopste sim only aanbiedingen van diverse telecomwinkels
www.vergelijksimonly.nl
Categorieën Uit mijn archief

Albert Heijn overdrijft en de media doet mee

Op 17 augustus 2006 door in Marketing.

AH ZomerzegelRondom het WK heeft Albert Heijn al voor een ware hype gezorgd met de wuppies. Marketingtechnisch niets op aan te merken. Maar toen ik vanochtend het RTL4-nieuws bekeek schrok ik toch wel. Daar werd namelijk een artikel uit het AD aangehaald waarin wordt gesteld dat er op dit moment wederom een ware hype is ontstaan, dit keer rondom AH’s zomerzegels.

Voor de duidelijkheid, dat zijn die zegels die je bij elke 10 euro krijgt (en bij sommige artikelen een extra zegel). Vijfentwintig zegels (ofwel een kleine 250 euro aan boodschappen) maken je kaart vol en dat geeft je recht op wel 5 hele euro’s, handje contantje! Dat mensen tegenwoordig van alles en nog wat op marktplaats verkopen is nog tot daaraan toe, maar dit een hype noemen omdat er wat zegels worden online worden aangeboden gaat wel erg ver.

Wel weer netjes van AH om wederom een actie van hun zo te laten lopen dat de media er nieuwswaarde aan schenkt.

Eén reactie op “Albert Heijn overdrijft en de media doet mee”

  1. Digitale media » Blog Archive » Interactie altijd goed? zegt:

    […] Limburg zegt: 17 augustus 2006 om 16:20 […]

Laat een reactie achter

Overig

© Ruud Kok 2006-2014 - Cookiebeleid

Deze website maakt gebruik van cookies. Waarom? Klik HIER voor meer informatie.      Sluit