Vergelijk Sim Only

Vergelijk de goedkoopste sim only aanbiedingen van diverse telecomwinkels
www.vergelijksimonly.nl
Categorieën Uit mijn archief

Marketeer of the Year 2006 bekend

Op 7 juni 2006 door in Marketing.

De titel van Marketeer of the Year gaat dit jaar naar Hans Hagenaars, directielid van de Postbank. Hij ontving de prijs gisteravond bij de afsluiting van de Marketing Innovation Day in Almere. Deze dag werd georganiseerd door o.a. Het Platform voor Innovatie in Marketing (PIM) en het Tijdschrift voor Marketing.

De Marketeer of the Year-titel is een prijs die dit jaar voor de zesde keer wordt uitgereikt. De titel is voor de marketeer die op vernieuwende en succesvolle wijze nieuwe en oude marketinginstrumenten inzet. De organisatoren hebben de afgelopen maanden hun achterban opgeroepen marketeers te nomineren voor de prijs. Er zijn meer dan 15 namen ingediend. De jury heeft vervolgens een shortlist samengesteld, waarbij de belangrijkste criteria zijn: vernieuwing en effectiviteit. Uiteindelijk is de top 3, waarin naast Hagenaars ook Sander van der Laan (Albert Heijn) en Frank Weijers (Unilever) vertegenwoordigd waren, om aanvullende informatie verzocht.

Eerdere Marketeers of the Year waren: Theo Schellekens (1999) Wehkamp, Susanne Ekel (2001) Monsterboard.nl, Robert de Groot (2003) Citro?n, Ren? Frijters (2004) Alex en Alexander Ribbink (2005) TomTom.

Laat een reactie achter

Overig

© Ruud Kok 2006-2014 - Cookiebeleid

Deze website maakt gebruik van cookies. Waarom? Klik HIER voor meer informatie.      Sluit